Filaments of Existence in Boštjan Simon

Direkt iz ljubega nam Trsta prihajata dve nitki obstoja, Filaments of Existence aka Camilla Collet na bobnih in Giorgio Giacobbi na tenorskem saksofonu, čeprav se vam bo gotovo zazdelo, da je glasbenikov na odru še več. Filaments of Existence namreč s pomočjo elektronike in efektov spletata zanimive in raznolike zgodbe, ki občasno spominjajo na kak znanstveno-fantastičen film. Njuni komadi na ideje in pomene pogosto namigujejo že v naslovih, a poslušalcu dovoljujejo, da iz glasbenih vetrov in odmevov od rocka, jazza do metala in elektronike sestavlja lastne filme in scenarije. Zdaj je tu končno priložnost za to glasbeno raziskovanje njunega sugestivnega prepletanja bobnov, saksofona in efektov. Odpuljeno nu-jazzy, a hkrati ravno prav funky, da je pozibavanje bokov skorajda garantirano, vsekakor pa najmanj obvezno za vse fene domačih in vedno bolj odmevnih Pantaloons.
Za uvod nam bo svoj odbiti solo godel Boštjan Simon, eden najbolj zanimivih in aktivnih muzičistov in elektrofonikov v naših krajih, ki ga sicer poznamo tudi iz projektov Etceteral ali There be Monsters. Boštjan zaznavanje realnosti plemeniti in fermentira z zlivanjem saksofona, modularnega sintetizatorja in še dodatne elektronike. Njegov elektroakustični prvenec Fermented Reality (Nature Scene Records, 2024) se ponaša s hvalevrednim delom improvizacije(!), ki zahteva natančno, a hkrati nenaporno poslušanje.
Na VJ stolčku bo svoj del improvizacije sukala Toni Soprano Meneglejte, prekaljena intermedijka, katere ustvarjanje se razpenja od scenografije do svetlobe, od fotografije do risanja in zvočnih perfomansov.
Računica in kombinacije: 66% drum’n’sax, 11% elektro, 11% impro, 9% rock-nu-jazz, 3% sci-fi
*prostovoljni preispevki*
Organizacija in izvedba Vakuum in Kulturna četrt Minoriti