The Port of Life III.

Od koder za vedno (From Where to Forever) je epilog trilogije The Port of Life (skladateljska nagrada 2017 ASCAP Johnny Mandel Prize) in celovečerna kompozicija za jazz septet in godalni kvartet v New Yorku živečega skladatelja in jazz bobnarja Žana Tetičkoviča ter sklepno dejanje dolgega avtorjevega potovanja skozi obdobje imigracije in asimilacije. Medtem ko prvi (2016) in drugi del (2020) projekta The Port of Life potopisno opisujeta avtorjevo migracijsko izkušnjo, pa tretji del skozi prepleteno igro glasbenih motivov in orkestralnih sozvočij odpira večja vprašanja o kolektivni podzavesti, minevanju in metafizični bližini oziroma oddaljenosti ter v ospredje postavlja predvsem hlepenje po imigracijski nesmrtnosti oziroma simbiozi med koncepti časa, prostora in individualizma. Navdih za ime projekta From Where To Forever izhaja iz dela AION psihiatra in psihoanalitika Carla Junga in predstavlja ciljno točko glasbene trilogije, kjer neznanka prostora (Od koder) in časovna večnost (Za vedno) postaneta podrejena procesu avtorjeve individuacije ter izgubita svojo moč v smislu migracijske anksioznosti.
Zasedba • Žan Tetičkovič (Jean John), bobni, skladatelj • Alba Nacinovich, glas • Tomaž Gajšt, trobenta in krilovka • Lenart Krečič, tenorski saksofon, bas klarinet • Jani Moder, kitara • Marko Črnčec, klavir • Matej Hotko, kontrabas • Matija Krečič, prva violina • Nejc Avbelj, druga violina Barbara Grahor, viola • Zoran Bičanin, violončelo
Žan Tetičkovič (1991, umetniško ime Jean John), je slovenski jazz tolkalist, skladatelj in producent, ki živi v New Yorku. Je prejemnik več skladateljskih nagrad, med njimi 2017 ASCAP Johnny Mandel Prize, in avtor projektov, kot so The Port of Life, Requiem, Sophisticated Swing, Oktoechoes in A Love Lane Nocturne. Na The New School for Jazz and Contemporary Music v New Yorku je študiral jazz tolkala in kompozicijo z zvenečimi imeni jazz glasbe, kot so Reggie Workman, Jane Ira Bloom, Chris Stover, Gil Goldstein, Robert Sadin itd. ter magistriral na Conservatori Superior de Música del Liceu v Barceloni. Leta 2023 je v New Yorku začel doktorski študij na Stony Brook University, kjer tudi poučuje. Kot aranžer in orkestrator je sodeloval pri Waynovi Shorterjevi operi Iphigenia ter z glasbeniki, kot so Jack DeJohnette, Ron Carter in Gil Evans Orchestra. Deluje tudi kot producent pri Trinity Church Wall Street. Sodeloval je z vodilnimi svetovnimi in slovenskimi jazz glasbeniki ter nastopal na prizoriščih, kot so John F. Kennedy Center, Lincoln Center, Jazz Gallery, Cankarjev dom in Jazz Festival Bern.